تبلیغات
همه چیز اینجاست - دنیای اینترنت
با سرعت بسوی پیشرفت

بازاریابی اینترنتی

 

این یک توضیح واضح و هویدا برای مطمئن بودن است ، اما چرا درست است ؟

یک عامل اغلب بر فکر من مسلط است که بسیاری از مردم هنگامی که چیزی می خواهند بخرند انتخابی ناچیز و کم ارزش دارند.

بیشتر افراد اغلب اوقات از روی احساسات و هیجانات یا دیگر موفقیت ها همین طور تصمیم می گیرند که وارد شغلی شوند ، به ندرت پیش می آید که افراد وقت را صرف تجزیه و تحلیلهای بحرانی کنند که بتوانند به هدف برسند ولی چه این کار را بکنند چه نکنند برای آنها مناسب است.

هم اکنون حتی اگر شما در کاری که می کنید راحت هستید ، به مجموعه سوالهایی فکر کنید که برای شما سودمند هستند ، بدون تردید و یا با روش فکرکردن چیزی را که از قبل درگیر آن بودید مرور کنید و فشار لازم را برای تغییر چیزهایی که سبب بهترین کار برای شما می شود را بدهید.

واضح است اگر شما از قبل به دنبال کاری بوده اید ، تغییر جهت هایی را مشاهده می کردید.

به منظور این بحث ها صریحاً در مورد محصولات صحبت خواهیم کرد. هر چند که فهمیدن فرصت های تجاری ، بازار یا کار همیشه ضروری است.

با دقت به تمام جنبه های گفته شده رسیدگی کنید و مجدداً جلوتر از اکثریت زیادی از بازارهای اینترنتی قرار بگیرید ، این به شما یک برنامه مناسب برای داد و ستد ارائه می دهد که موجب موفقیت بیشتر شما خواهد شد.

 

باور داشتن خودتان

هنگامی که محصول یا گروهی از محصولات را در بازار انتخاب می کنید ، ابتدا باور کردن خودتان پیش می آید در شبکه های بازاری این کاملاً برای اعتقاد داشتن، دوست داشتن بحرانی است وهر چه استفاده از محصول کار شما را ارائه می دهد.بدون باور شما هرگز برای دیگران اعتبار ندارد.

هم اکنون، توجه به حراج گذاشتن اثاثیه مهم نیست ،اغلب شما می توانید مانند یک دلال کار کنید یعنی خریداران و فروشندگان را با هم مرتبط کنید فروشنده کسی است که به خریدار اعتماد می دهد و همچنین کسی است که مسئول هر ضمانت ، استرداد است.

شما فوراً می توانید از سایت های مختلف با درخواست 1و2 بلافاصله با بینندگان ارتباط برقرار کنید که می توانید از آن سایت خرید کنید و ارتباط را قطع کنید. با این نوع سایتها لازم نیست که بیننده بداند که آنها چه کسانی هستند و آیا آنها به خود باور دارند یا نه ، او واضح است اگر شما مشکلی شخصی در محصول و سایت دارید باور شخصیت مهم است. ما می توانیم در مورد بهترین روش کار بحث کنیم اما اگر شما به کاری که می کنید ایمان داشته باشید در محیط کار هم دارای اعتبار خواهید بود. در غیر اینصورت فاقد اعتبار خواهید شد.

از نظر شخصی خودم ،هرگز بدون باور محصولی را تهیه نمی کنم. اغلب یک شغل می تواند به سختی بدون شک و تردید چه شما آن را ارائه می دهید یا ندهید پیشرفت کند.

توجه به هدف گیری در داد و ستدتان

معتقدم که بسیاری از موسسات و شرکتها ورشکست خواهند شد زیرا هرگز به هدف بازار خود را توجه نمی کنند. بعضی از افراد مرکز تجارتشان ((کار به واسطه خانه)) است در برنامه هر کسی می خواهد کار به واسطه خانه داشته باشد ، اما این  برنامه سبب از دست دادن هدف آنها میشود. دراینجا اختلافات بزرگی بین بغضی از افرادی که در خانه بخاطر ایجاد یک مرکز تجارت برای خود کار می کنند و افرادی که درخانه کارهای دیگران را بفروش می رسانند وجود دارد.

پاسخ به سوالهای زیر در زمانی است که شما می خواهید کالایی را بفروشید.

واقعاً چه کسی به این کالا علاقه مند خواهد شد ؟

این گروه به اندازه کافی بزرگ هست که حامی تجارت من باشند ؟

این گروهی است که من بتوانم به هدفم برسم ؟

من درارتباط با آنها می توانم از قبل داد و ستد کنم ؟

چقدر من رقیب پیدا خواهم کرد؟

رقابت من چقدر بدون اشکال است ؟

 

 

توجه به فنون داد و ستد قابل دسترس

بخاطر می آورم که در مورد یک کالای ویژه هیجان زده شدهبودم و به آن معتقد بودم ، می خواستم آن را با دیگران تقسیم کنم ، فقط آن در یک دیوار آجری قرار گرفته بود. این اتفاق، هنگامیکه میخواهیم آن را انجام دهیم سبب دلسردی می شود.

قبل از اینکه شما محصول تان را به فروش برسانید. نگرشی در مورد اینکه چگونه می خواهید این کار را انجام دهید داشته باشد به موارد زیر توجه کنید :

آیا من از قبل تماسهایی که سبب علاقه مندی به کار باشد داشته ام ؟

می توانم یک جریان عادی برقرار کنم که موجب شود محصول من قبل ازاینکه افراد جدید ثابت شوند یک سود دهی برای من داشته باشد؟

چه روشهایی برای بازار این محصول نتیجه خواهد داشت ؟

و بعد به هر یک از روشهای بازار  به طور ویژه توجه کنید. برای نمونه جست و جوی ماشین ها ، نشان می دهد چگونه مردم راهنماهایی هستند که محصول شما را هدایت می کنند ؟ چقدر رقابت بر سر این راهنماها انجام می شود ؟

همچنین برای نمونه دیگر در اینجا اطلاعاتی جمع آوری شده که به شما اجازه می دهد به طور هفتگی در مورد بازار اطلاعات کسب کنید.

 

شناخت عناصر لازم بازار

به محصول خود توجه کنید. این یک محصول منحصر است و اینکه مشتری بطور یکسان تمام آن را خریداری خواهد کرد ؟

شما فقط محصول را می فروشید یا اینکه به محصول خود نیز توجه کافی دارید ؟

بعضی محصولات می توانند فوراً فروخته شوند در حالیکه دیگران با احتیاج بیشتری به دنبال آن هستند ؟ آیا شما ابزارهایی برای دنبال کردن مشتریها دارید ؟

آیا شما چیزی دارید برای افرادی که میخواهند یک خرید مختصر بکنند ، برای مشتری خصوصیات کالا را بازگو کند ؟ یا به محصولات دیگر توجه کند ؟

شما باید برای شیوه های عرضه کالای خود درستکار باشید تا آن شیوه در بازار یک عامل موثر باشد.

 

بررسی هزینه های مالی و حساب درآمد و خرج

درهر مقطعی برای ما در رسیدن به موفقیت ،توقفی وجود دارد. هر تجارتی برای بدست آوردن سرمایه مراحل مختلف را طی می کند و شما باید به آن چیزی که سبب محافظت از کارتان می شود قبل از شروع تجارت توجه کنید.

تنها من نیستم که در مورد چیزهایی که دربرگیرنده ارزشهاست صحبت می کنم ، اگر محصول را برای خودتان کسب کنید ارزش آن بیشتر می شود.

البته تمام اینها به چگونه پاسخ دادن شما به سوالات بالا مربوط می شود. هرگز تظاهر نکنید که شما همیشه فوری فروش می کنید که هزینه های آینده شما را پنهان خواهد کرد یا مخصوصاً اگر شما از همان ابتدامقروض هستید. شما باید برنامه برای اتفاقات غیر منتظره داشته باشید تا از تجارت شما حفاظت شود و اینکه همیشه بتواند ار آن حمایت کند.

 

نتیجه

اگر در اینجا هر چیزی که جالب است در مورد بازار داد و ستد دراینترنت باشد ، می تواند مهیج باشد. درتماس به عقیده بسیاری به آسانی انجام می شود و می توان در مدت کوتاهی اززمان مقدار فروش کرد که هیجان آور می باشد هر چنداین هیجان خطرناک است ولی همه ما احتیاج به فهمیدن و درک چیزهایی داریم که می تواند اتفاق بیفتد.

با تلاش شما می توانید به موفقیت برسید فقط تلاش خود را برای کار کردن با محصولی که برای موفقیت شما واقعی نیست متوقف نکنید زیرا دیگران با آن موفق بوده اند.

از موفقیت دیگران درس بگیرید و از سیستم آنها پیروی کنید. که این روش انتخاب و در نتیجه موفقیت شما را در پی خواهد داشت.